Saturday, September 12, 2009

MERCUN


pelbagai koleksi mercun..ada mercun bola, mercun roket mercun segala mercun pun ada..

Mercun2.ko dtg lg kali nie..ishh..ape la nk jd ngan ko nie..haiyaa..mercun, bunga api, meriam buluh, meriam tin, meriam tanah dan bnyak lg la jenis meriam yg sudah menjadi sinonim dengan hari raya nie.kalau sepanjang bulan Ramadhan ni takda dngaq psl kes mercun nie mmng xsah..skjap dngaq psl tangan putus.satg plak dngaq psal mata buta..ishh..xtau la nk kata pa dahh..nk kta pegawai emigresens xbuat keja pun xblehy jg..la nie zaman dah moden.rakyat pun dah bijak2 belaka..xblehy nk bwa mercun masuk secra normal nnti kna denda..so apa lg depa pun bwa msuk la ngan mcm2 cara..cnthnya nk cover mercun nie depa pun gna beras la nk bwa msuk bnda nie..ishh xtkot ka depa nie?? berani sungguh..

tp yg bestnya..aku pun bli jg kat sapa2 yg jual mercun nie..hehehe..aku yg dah besaq pnjng mcm nie pun dok main mercun.mcm bdk2..tp niat aku bli mercun utk adk2 ksyangan aku ja..dah alang2 aku bli baik aku join skali ja ngan adk2 aku..hahaha..memangla mercun nie dlarng sma skali bwa msuk tp untk mmriahkn lg aidilfirti nie..setahun sekali sja..apa slhnya depa jual..btol x kwn2??

PESANAN:nk main mercun tu beringat2 la skit..bknnya apa..xlma lg dah nk raya..org len dok syok2 kutip duit raya kita plak dok kat hosptal.raya la kita kt sana ngan doktor2,nurse..huhuhu =(

SELAMAT HARI RAYA! MAAF ZAHIR & BATIN =)
(sapa2 yg bca blog nie aja)


1 comment:

  1. Hi, it's a great blog.
    I could tell how much efforts you've taken on it.
    Keep doing!

    ReplyDelete